سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضربان - علی لهراسبی + متن ترانه + دانلود

دانلود آهنگ علی لهراسبی با نام ضربان

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای علی لهراسبی با نام ضربان با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : رزوبه بمانی ، آهنگساز : مهدی یراحی ، تنظیم : شهاب اکبری

 

متن آهنگ علی لهراسبی با نام ضربان :

با اینکه میدونم دلت با من یکی نیست

با اینکه میبینم به رفتن مبتلایی

چشمامو میبندم که میمونی کنارم

با اینکه میدونم کنار من کجایی

چشمامو میبندم که رویاتو ببینم

چشمامو میبندم تو رو یادم بیارم

حرفای من رویاییه میدونم اما

من از تمام تو همین رویا رو دارم

از تو نمیرنجم تو حق داری نمونی

شاید تو هم مثل خودم مجبور باشی

با اینکه میدونم به احساسی که دارم

نزدیکتر میشی که از من دور باشی

باور کن این ثانیه ها دست.خودم نیست

من پشت رد تو به یک بن بست میرم

حس میکنم این لحظه رو صد بار دیدم

من روبروی چشم تو از دست میرم

چشمامو میبندم که رویاتو ببینم

چشمامو میبندم تو رو یادم بیارم

حرفای من رویاییه میدونم اما

من از تمام تو همین رویا رو دارم

MP3 – 320

Ali Lohrasbi – Zarabaan

MP3 – 128

Ali Lohrasbi – Zarabaan



مطلب بعدی : به نام خدای عاشقان !!